ח"כ אייכלר תוקף את ההצעה להגביל ילודה: "קריאה זוועתית מתקופות אפלות"

איתי גדסי No Comments on ח"כ אייכלר תוקף את ההצעה להגביל ילודה: "קריאה זוועתית מתקופות אפלות"

ח"כ ישראל אייכלר תקף את הצעתו של ח"כ אלון טל להגביל את הילדוה בישראל עד 2 ילדים ואמר, "אותו ח"כ הגיש התנגדות למשרד הפנים שאסור להרחיב יישוב יהודי בשם טלזסטון, ש"במקרה" גרים שם חרדים". הכל למען מרחבי הטבע"

ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר התייחס לנאומו האנטי יהודי של ח"כ אלון טל (כחול לבן) הקונסרבטיבי שהציע להגביל את הילודה עד 2 ילדים. בנאומו בפני וועדת הפנים של הכנסת אמר אייכלר: "במשך אלפי שנים הבינו שהקב"ה ברא את העולם כולו, לצרכי בני האדם. יש על כך הרבה מאמרים בחז"ל. היו תקופות של עובדי אלילים שהפכו את האבנים, העצים וההרים לאלוהות. האמונה היהודית בישרה לעולם כולו שיש בורא לעולם. הוא ברא את האדם וברא את כל הבריאה לצרכי החיים של האדם".

אייכלר הוסיף כי "בשנים האחרונות נוצרה אלוהות מודרנית, שבה הטבע קודם לאדם. הדרישה היא להגביל את האדם להגנת הטבע. עד כדי כך שחבר כנסת קונסרבטיבי, קם מעל במת הכנסת ואמר שצריך להגביל את הילודה כי זה גורם ליוקר המחיה ופגיעה בטבע. אותו ח"כ הגיש התנגדות למשרד הפנים שאסור להרחיב יישוב יהודי בשם טלזסטון, ש"במקרה" גרים שם חרדים". הכל למען מרחבי הטבע".

ח"כ הרב אייכלר סקר את ההתפתחות של הארץ ואמר: "הארץ הזאת עד המאה השנים האחרונות, שממה גמורה. הכל היה פתוח לטבע השומם. מאז שהתחילו לבנות פה שכונות, ערים ובניינים, הכל החל לפרוח. כולם הבינו שאסור להגביל התפתחות בני אדם בשביל הטבע. להיפך, צריך להשתמש בכל מרחבי הטבע לעזור ולפתח את הארץ, להוסיף יישובים ולהרחיב אותם".

לסיום קרא ח"כ אייכלר למחות נגד העלאת הרעיון המטורף והזדוני להגבלת הילודה. "אבוי למי שמשלים עם קריאה זוועתית וביטויים כאלו שנלקחו מתקופות קודמות אפלות".



0 תגובות